OSS & EKMOB- Çalkantılı Dönemlerde Sürdürülebilir Satış Başarısı İçin Gerekli Satış Yetkinlikleri Eğitimi

OSS & EKMOB- Çalkantılı Dönemlerde Sürdürülebilir Satış Başarısı İçin Gerekli Satış Yetkinlikleri Eğitimi

 

Eğitim ve Organizasyon Çalışma Grubumuzun organizasyonunda, Katılımcı Üyelerimizden Ekmob firmasının desteği ile düzenlenen “Çalkantılı Dönemlerde Sürdürülebilir Satış Başarısı İçin Gerekli Satış Yetkinlikleri Eğitimi’’ 15 Kasım 2022 tarihinde Meydan İstanbul AVM- Justwork Ofis’te gerçekleşti.

‘’Satış Küpü’’ kitabının yazarı Kürşat Tuncel rehberliğinde, hibrit şekilde düzenlenen webinarı 150'YE yakın katılımcı takip etti.

Katılımcıların ilgi ile takip ettiği eğitimde; ‘‘Müşteri güveninin esasları ve taktik güven kazanma yöntemleri, iknanın duygusal ve rasyonel unsurları, etkili müşteri iletişiminin esasları, müşteri ihtiyaçları ve satın alma motivasyonu, müşteri sunumu ve optimum bilgi miktarı, ihtiyaç tespiti ve soru sorma tekniği, müşterinin görünür ve gerçek ihtiyacı arasındaki farklar, satış kapama soruları, aktif dinleme becerisi,  değer satışının esasları, müşterinin satın alma noktası, müzakerede kazan-kazan yaklaşımı, hedef bazlı dinamik satış yaklaşımı ve CRM sistemlerinin önemi, müşteri itirazlarının karşılanması ve indirim verme tekniği’’ gibi konular ele alındı.

Ekmob’a , Eğitmen Kürşat Tuncel’e ve tüm katılımcılara teşekkür ederiz.